ראש חודש כסלו : רח אדר - JHaringan / ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. כמו הזרע, גם ראש חודש הוא הפוטנציאל של כל החודש כולו. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

* מתוך הספר
נטל×" מיני אישית מפלסטיק+מ×"×'ק×" from ngan.co.il
אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה.

נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך.

אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. כמו הזרע, גם ראש חודש הוא הפוטנציאל של כל החודש כולו. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג.

הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,.

ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. נס פך ×
נס פך ×"שמן: אור וחושך ×'סיפור from levana.org.il
וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

* מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג.

וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. כמו הזרע, גם ראש חודש הוא הפוטנציאל של כל החודש כולו. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. כמו הזרע, גם ראש חודש הוא הפוטנציאל של כל החודש כולו. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה.

נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. יעק×' שוואקי מחמם מנועים לקראת
יעק×' שוואקי מחמם מנועים לקראת from www.chasidinews.com
הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. כמו הזרע, גם ראש חודש הוא הפוטנציאל של כל החודש כולו. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה.

ראש חודש כסלו : רח א×"ר - JHaringan / ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. ממנו צומחים כל הדברים הטובים, כל ההתחלות החדשות, כל השמחה והישועות. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.